STIHL GRÓJEC | Dostawa i zwroty
Koszty dostawy
Przesyłki realizowane są firmą kurierską
Przesyłka kurierska za pobraniem – 25,00 zł
Przesyłka kurierska płatna z góry – 20,00 zł
PRZESYŁKA DARMOWA dla zamówień o wartości powyżej 800,00 zł
W celu odbioru osobistego prosimy o kontakt telefoniczny.
Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi średnio od 1-5 dni roboczych – jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem w celu potwierdzenia dostępności.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. - Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. - Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FULL Sp z o.o.
Ul. Słowackiego 47, 05-600 Grójec
Uwaga! Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z Biurem Spółki: 515 515 937