STIHL GRÓJEC | Dostawa i zwroty

Koszty dostawy

Przesyłki realizowane są firmą kurierską

Przesyłka kurierska za pobraniem – 25,00 zł
Przesyłka kurierska płatna z góry – 20,00 zł
PRZESYŁKA DARMOWA dla zamówień o wartości powyżej 800,00 zł

W celu odbioru osobistego prosimy o kontakt telefoniczny.

Czas dostawy

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi średnio od 1-5 dni roboczych – jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem w celu potwierdzenia dostępności.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
  3. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    FULL Sp z o.o.
    Ul. Słowackiego 47, 05-600 Grójec
    Uwaga! Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z Biurem Spółki: 515 515 937